שירות לסוכן

סוכן נכבד

אנו בעידן בו הצרכן הנו הגורם המשפיע ביותר להמשך קיומו של הארגון.

משרד סוכן הביטוח מתמודד עם עומסים כבדים במחלקת התביעות על בסיס יומי. כמו כן מחלקת התביעות הנה לב ליבה של משרדך ובכל יום עומדת במבחן התוצאה.

תהליך הטיפול בתביעה הוא אחד מרגעי האמת בו משרדך מפגין את יכולותיו מול המבוטחים ולכן חשוב לשמור על ניהול נכון  מול חב' הביטוח ובד בבד לוודא שהמבוטחים מקבלים שירות מהיר וראוי.

גונן דור גרופ הנה חברה חדשנית לניהול וטיפול תביעות רכב בישראל.

חברתנו מעניקה לסוכני הביטוח שירותים לניהול יעיל וטיפול מהיר בתביעות מול חברות הביטוח.

(להסבר מפורט על מחלקת התביעות לחץ כאן)

חלק מהאסטרטגיה הארגונית שלנו נשענת על הקשבה והסתגלות לציפיות המשתנות של השוק וצרכיו ולכן פיתחנו כלים טכנולוגים מתקדמים אשר מאפשרים לסוכני הביטוח להיות במעקב תמידי ולקבל עדכונים שוטפים בזמן אמת אודות מצב תיקון הרכב ואודות התקדמות התביעה.

(להסבר מפורט על מערכת הסוכנים לחץ כאן)

השירותים הניתנים למשרדך מאפשרים  

  • חיסכון משמעותי בעלויות והוצאות המשרד
  • חיסכון בזמן - התייעלות מח' התביעות
  • טיפול מהיר בתביעות צד ג.
  • יחס אישי לכל מבוטח.
  • אפשרות מעקב אחר התקדמות התהליך - 24 שעות ביממה.
  • יצירת לקוחות נאמנים
לקוחות הסוכנות נהנים ממגוון שירותים

  • ליווי ע"י נציג שירות אישי לאורך כל התהליך
  • זמינות, כ- 15 שעות ביום.
  • רכב חלופי - עד סיום התיקון
  • דחיית המחאות  ( עד 180 ימים, דהיינו - 90 ימים נוספים מעבר למקובל )
  • אחריות מלאה על התיקון ועל הצביעה למשך שנתיים.
  • שירותי שינוע VIP - מפתח תמורת מפתח.
  • שטיפה פנימית + חיצונית
  • ועוד ועוד ועוד