מחלקת תביעות רכב

סוכן נכבד 
מחלקת התביעות הינה המקום בו המבוטח יוצר מגע עם משרד הסוכן.
לתפיסתנו, הטיפול בתביעות מהווה את החוליה החשובה ביותר במעגל השירות ולכן אנו רואים באינטראקציה זו כהזדמנות פז למסד מערכת יחסים שתגביר את נאמנות הלקוח. 
(להסבר מפורט על נוהל עבודה לטיפול בתביעות צד ג' לחץ כאן)

תפקידנו לשמור על תהליך ניהול נכון של התביעה מול חברות הביטוח ובד בבד לוודא שהמבוטחים מקבלים שירות מהיר וראוי לאורך כל התהליך – מרגע התאונה, תיקון הרכב במוסך ועד לקבלת הכספים מחברת הביטוח.

לצורך כך בנינו תהליך מובנה לניהול התביעה, התהליך מתבצע ב 3 שלבים  כאשר כל שלב מנוהל ע"י צוות ייעודי וזאת לאחר ניסיון וחשיבה רבה.

פירוק התהליך לשלבים מאפשר לנו :
  • להבטיח תהליך מוסכם ותואם בקנה מידה אחד לדרישות חברת הביטוח, סוכני הביטוח ולצורכי המבוטחים.
  • להבטיח תהליך אחיד – כל מבוטח מקבל את אותו השירות ואותו היחס.
יצוין כי לאורך כל שלב בתהליך משרד הסוכן מעודכן בזמן אמת במערכת הסוכנים שבנינו.
(להסבר מפורט על מערכת הסוכנים לחץ כאן)

שלב ראשון :  קרות אירוע

}

צוות 1

}

המבוטח מתנהל מול נציג שירות אישי אשר מלווה אותו לאורך כל התהליך

שלב שני :     תיקון הרכב

שלב שלישי : ניהול התביעה

}

צוות 2


(להסבר מפורט על הצוותים לחץ כאן)