אמנת שירות

אמנת שירות:

אנו בגונן דור גרופ מתוקף היותנו חברה חדשנית לניהול תביעות רכב שמנו לעצמנו למטרה לספק ללקוחותינו שירות מהיר, הגון, יעיל ומקצועי בתחום תביעות הרכב ושירותים שלאחר התאונה.

אנו פועלים מתוך אמונה בערכי החברה:

זמינות, שירותיות, שקיפות, מקצועיות וחדשנות.

זמינות:

אנו מחויבים למתן מענה מהיר לכל פנייה ובקשה. כחלק מתפיסת השירות שלנו אנו פועלים לקיים תקשורת יעילה וזמינה לכלל לקוחותינו ולצורך כך זמינים לרשותכם במגוון אמצעי תקשורת: אתר אינטרנט, מערכת ניהול תביעות לסוכנים המתעדכנת בזמן אמת וזמינה לצפייה גם בגרסת מובייל, דואר אלקטרוני, פקס, דואר, מענה אנושי במרבית שעות היום ותיאום פגישות אישיות במידת הצורך.

שרותיות:

כל לקוח ולקוח מטופל באופן אישי וצמוד ע"י נציג אישי ייעודי. אנו פועלים מתוך הבנה ורגישות לצורכי הלקוח ומחויבים לשמור על כבודו. כל פניה נענית בצורה מהירה, עניינית ומקצועית.

שקיפות:

אנו בגונן דור גרופ מאמינים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו. כל לקוח יכול לקבל עדכונים ברמה יומית על התקדמות תיקון הרכב והליך הטיפול בתביעה.

מקצועיות:

אנו פועלים מתוך הבנה כי אחד הדברים החשובים ביותר ללקוח הינו מענה מקצועי ויעיל. עובדי החברה עוברים הכשרה מקיפה בטרם כניסתם לתפקיד ומתמצאים היטב בעולם הרכב והביטוח בישראל.

חדשנות:

אנו בגונן דור גרופ מאמינים בהקשבה והסתגלות לציפיות המשתנות של השוק וצרכיו ולצורך כך משתמשים בכלים טכנולוגיים חדשניים. בהתאם לזאת בנינו עבור לקוחותינו מערכות מתקדמות המתעדכנות בזמן אמת.

לראשונה בישראל, יכול סוכן הביטוח לעקוב אחר תהליך התקדמות תיקון הרכב במוסך בזמן אמת.

אנו בחברה מאמינים בהסתגלות לעידן החדש בשוק ולצורך כך מעמידים לרשות לקוחותינו את הכלים החדשניים ביותר לצורך ייעול תהליך הטיפול בתביעה.

כמו כן שמנו לנו למטרה להבין ולחזות את צרכי השוק תוך מחקר ופיתוח תמידי אודות דרישות ושאיפות השוק המשתנות בכל עת.